top of page

Miért nem frissül a 121212.hu?


Tegnap valami csoda folytán (azóta van magyarázat is) több komment is érkezett a 121212.hu egyik cikkére. Felmerült bennem is, mint alkotóban a kérdés, hogy miért nem foglalkozom ezzel az oldallal. Rövid gondolkodás után arra jutottam, hogy nem hiszek már a content iparban, túl sok újságot indítottam életemben ahhoz, hogy legyen hitem abban, hogy lehet nyereséges, sikeres újságot üzemeltetni ma Magyarisztánban.

Őszinte leszek, a faszom televan azzal az elképesztő médiazajjal ami körülveszi az embert. Se szeri, se száma az újságoknak, kegyetlenül nehéz érvényesülni. Különösen úgy, hogy a 888 és a 444 sok fős csapataival szemben én egyes egyedül nyomom vagyis nyomnám ezt az odalt. Nem kapok vagy alig kapok pozitív visszajelzéseket de még anyázásokat sem.

Márpedig ha még néhány troll sem téved az oldaladra, akkor biztosan tudhatod, hogy vesztes vagy, legalábbis az oldaladnak nincs piaca. Vagy mégis? Mit tegyek? Húzzam le a fajanszon ezt az oldalt vagy frissítsem napi szinten? Van ennek értelme? Túl sokszor játszottam már egyszemélyes hadsereget, fáradt vagyok.

Mit tegyek? Ha nem érkezik 3 napon belül legalább egy komment (tartalom mindegy), akkor bezárom a picsába az egészet. Igen, ez fenyegetés.

Györfi András


bottom of page